فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان مطرح کرد؛

«اتحاد» و «انسجام» بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌‌های دشمنان

سردار «حسینی» اتحاد و انسجام را بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌‌های دشمنان دانست و گفت: باید در فضای غبارآلود پر از شبهه‌ای که دشمن ایجاد کرده، وحدت را حفظ کنیم.
کد خبر: ۵۵۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ - 26November 2022

«اتحاد» و «انسجام» بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای بسیج اساتید دانشگاه‌های استان با نماینده ولی‌‌ فقیه در کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک این ایام به همه بسیجیان، اظهار داشت: در این شرایط کنونی باید همه با هم در مقابل دشمنان متحد و یکدل باشیم.

وی اتحاد و انسجام را بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌‌های دشمنان دانست و گفت: در فضای غبارآلود پر از شبهه‌ای که دشمن ایجاد کرده، وحدت را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به اتفاقات رخ‌ داده اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی‌ها در این دوران اخیر به مقدسات توهین‌ کردند، در این هفته اخیر نیز هجمه سنگینی بر علیه تیم‌ ملی کشور وارد کردند که خوشبختانه دیروز پیروز و موفق شدند.

حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیج کلید طلایی حل مشکلات است، اظهار کرد: بسیج یک نهاد مردمی، بازوی ولایت برای اجرای فرامین رهبری است.

وی گفت: در 43 سال اخیر ثابت شده که هر کجا تفکر بسیجی حاکم بوده از مشکلات عبور کرده و هر جا از این تفکر فاصله گرفته‌ایم، عقب‌گرد داشته‌ایم.

این استاد دانشگاه‌های استان کردستان با هشدار اینکه این‌ روزها دشمن جنگ ترکیبی شناختی را علیه انقلاب آغاز کرده که راه مقابله با آنان تفکر بسیجی است، تصریح کرد: دشمن دنبال دشمنی خود بوده و غیر از این نیز چیزی از آنان انتظار نمی‌رود. 

سادات بخشی از اغتشاشات اخیر را ناشی از مشکلات اقتصادی دانست و عنوان کرد: تضادها و شکاف‌ها را در جامعه می‌بینیم، هزینه نگهداری سگ‌ و آپارتمان‌های برخی افراد میلیاردی بوده و در مقایسه با حقوق کارگران بسیار تفاوت وجود دارد، به‌طوری‌که برخی‌ها برای نان شب محتاج هستند، باید در عملکرد خود بازنگری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار